Wij zijn Klantenservice

Op de voorgrond
Als achtervang voor jouw klanten

Iedere organisatie krijgt ermee te maken: klanten die vragen of klachten hebben. Vervelend? Niet voor wie dit ziet als een kans om de relatie met die klant te verbeteren. Want een goede ervaring wanneer het erop aankomt, kan ervoor zorgen dat iemand uiteindelijk positiever over de organisatie gaat denken – zelfs positiever dan toen er van een vraag of klacht nog geen sprake was. De klantenservice speelt daarbij een belangrijke rol. Het is het eerste en vaak enige aanspreekpunt, de menselijke stem van de organisatie.

Een blije klant is het leukste wat er is

– Laudine, Frederieke en Michel, medewerkers klantenservice

Aanspreekpunt
Klantenservice

Als MEO je klantenservice verzorgt, beschik je direct over vriendelijke, professionele medewerkers om je klanten te woord te staan. Je hoeft niet te investeren in faciliteiten als kantoorruimte, computers en telefoons. Zo kun je je blijven richten op de kerndoelen van je organisatie, terwijl je erop kunt vertrouwen dat je klanten uitstekend geholpen worden als ze vragen of klachten hebben. Onze medewerkers bieden hen graag een prettig gesprek, zowel telefonisch als schriftelijk via onder meer e-mail en sociale media.

MEO
Een sterke partner

Je hebt aan MEO een partner met wie je snel kunt schakelen. We stellen je op de hoogte van veelvoorkomende vragen of klachten, zodat je daar bij het leveren van je dienst rekening mee kunt houden. Daarnaast kunnen we ook een aanspreekpunt zijn voor eventuele fabrikanten en verkooppunten waar je mee werkt.

Advies
Gevraagd en ongevraagd

Jouw klanten. Wij zijn er liever voorzichtig mee. Daarom is het onboardingsproces volledig maatwerk waarin we kijken hoe we het beste kunnen aansluiten op de bestaande processen, systemen én mensen. Omdat we een onderdeel worden van de organisatie is dat laatste misschien wel het belangrijkste.

Waar we trots op zijn
Meest recente projecten

social return
Klantenservice met
sociale impact

Als je bij ons klantenservice afneemt, dan helpen wij je om social return on investment (SROI) te creëren. Wil je weten hoe je samen met MEO jouw social-returnverplichting tot een maatschappelijke meerwaarde maakt? Ga naar onze speciale pagina over social return.