Nieuws
Armoedefonds, Yoni en MEO: Samenwerken voor een menstruatievriendelijke wereld
Armoedefonds en Yoni hebben een gezamenlijke missie: het bestrijden van menstruatiearmoede in Nederland. Maar hoe…
Tessa over drie inspirerende campagnes voor impact en bereik
Of het nu gaat om het creëren van bewustwording of het opbouwen van gemeenschappen, voor…
MEO’s eigen The Flash: webdesigner Leon
Sinds zijn start bij MEO in 2017 heeft Leon zich onmisbaar gemaakt, onder meer bij…
Vier tips voor een oprecht bedankje op de Dag van de Vrijwilliger
Tot slot, onthoud dat het vooral gaat om de gedachte achter het gebaar. Een oprechte…
De waarde van impact: wat meten en rapporteren voor jou kan doen
Een impactrapportage is meer dan gewoon een verslag. Het is een krachtig instrument om de…
Google Ad Grants: in 2023 nog relevant?
Het is eenvoudig gezegd: een budget van 10.000 dollar om in zoekmachine Google te adverteren…
Eline: “Raak je publiek met verhalen”
“Als organisatie wil je mensen aan je binden en een trouwe schare fans creëren. Dit…
Beaumont en MEO: mooie dingen maken, mét impact
Beaumont Communicatie & Management biedt ondersteuning aan ontwikkelaars, overheden, bedrijven en andere groepen om hun…
Snapchat- en TikTok-campagnes: ruim 26.000 jongeren in vier dagen
Zijn TikTok en Snapchat alleen bedoeld voor tieners die dansjes doen en grappige video’s maken?…