Nieuws
Van verplichting naar impact: SROI met MEO
Social Return On Investment (SROI) is geen saaie verplichting, maar een gouden kans. Bedrijven en…
Breken met barrières: hoe je effectief arbeidsmarktadvertenties inzet ondanks strikte regels
Een fijne lijn tussen doel en discriminatie In de strijd tegen discriminatie zijn arbeidsmarktadvertenties een…
Google vernieuwt: een frisse kijk van Michael
Google’s update van het cookiebeleid per 1 maart 2024 markeert een aanzienlijke verandering in hoe…
MEO en TechSoup: Samen sterk voor Non-Profit IT-Dienstverlening
TechSoup is deel van een internationaal netwerk en dé organisatie in Nederland die non-profits verifieert…
Veronica is MEO dankbaar: een taalbarrière hoeft je werkgeluk niet in de weg te staan
Haar ‘natural spark’ komt goed van pas op de receptie, waar ze het visitekaartje is…
Armoedefonds, Yoni en MEO: Samenwerken voor een menstruatievriendelijke wereld
Armoedefonds en Yoni hebben een gezamenlijke missie: het bestrijden van menstruatiearmoede in Nederland. Maar hoe…
Tessa over drie inspirerende campagnes voor impact en bereik
Of het nu gaat om het creëren van bewustwording of het opbouwen van gemeenschappen, voor…
MEO’s eigen The Flash: webdesigner Leon
Sinds zijn start bij MEO in 2017 heeft Leon zich onmisbaar gemaakt, onder meer bij…
Vier tips voor een oprecht bedankje op de Dag van de Vrijwilliger
Tot slot, onthoud dat het vooral gaat om de gedachte achter het gebaar. Een oprechte…