Madelief en Sandra

Nieuwe Projectcoördinators Backoffice: “Als de klant een wens heeft, voeren wij het uit!”

Sinds kort hebben we op de Backoffice maar liefst twee nieuwe aanwinsten! Het viel Projectcoördinators, Madelief en Sandra meteen op dat we oog hebben voor onze klanten. Zodra zij aan boord kwamen, was het ze namelijk al snel duidelijk dat we er alles aan doen om de klant blij te maken.
Sandra: “Alle mogelijkheden, het plezier dat de werknemers hebben en hoe hard er gewerkt wordt. Het is fijn om te zien dat iedereen samen wil werken.”
En door de uitbreiding van de backoffice kunnen we nog meer bieden! Laten we kennismaken met Madelief en Sandra, onze nieuwe Projectcoördinatoren bij de backoffice van MEO. Zij vertellen ons enthousiast over hun nieuwe rol en wat ze nog meer voor onze klanten in petto hebben.

Spin in het web


Als Project Coördinator is Madelief de spin in het web voor projecten. Ze houdt contact met de klant en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Samen met haar team zet ze zich in om aan de planning te voldoen en afspraken na te komen.

Madelief: “Ik vind het geweldig om de kwaliteit van mijn projecten te waarborgen en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.”

Sandra is nog maar net begonnen als Project Coördinator bij MEO en nu al volop bezig! Ze maakt de wensen van klanten werkelijkheid door ze om te zetten in taken voor het team op de Backoffice. Daarnaast helpt zij onze klanten door bijvoorbeeld te notuleren tijdens vergaderingen. Ze is de verbindende schakel tussen de wensen van de klant en de mogelijkheden op de Backoffice. Dit doet ze door ook mee te helpen met reguliere taken als het beantwoorden van telefoontjes en het verwerken van e-mails.

Sandra: “Ik probeer echt de spil te zijn tussen de wensen van de klant en de mogelijkheden hier op de backoffice.”

Sandra

Bijdrage aan maatschappij


Madelief: “Bij mijn vorige baan heb ik ontdekt dat ik goed ben in het coördineren van verschillende projecten. Ik wilde graag werken bij een bedrijf waarbij je wat goeds doet voor de maatschappij in plaats van alleen geld verdienen voor je baas. Met deze ideeën ben ik opzoek gegaan naar een rol als projectmanager en algauw zag ik daar een leuke vacature staan bij MEO.”

Sandra: “Ik heb een achtergrond in Afrikaanse talen en culturen van de Universiteit Leiden. Tijdens mijn studie heb ik veel ervaring opgedaan met verschillende landen, talen, mensen en manieren van samenwerken. Ik ben ook erg geïnteresseerd in duurzaamheid en milieuvriendelijkheid, dus begon ik als Sustainability Analyst bij een bedrijf in Alkmaar. Ik wilde graag groeien binnen het supply-chain onderzoek, maar helaas was dat niet mogelijk. Daarom ben ik doorgegaan naar de financiële administratie en heb ik veel nieuwe dingen geleerd. Inmiddels ben ik terecht gekomen als Project Coördinator voor non-profitorganisaties bij MEO’s backoffice en kijk uit naar het opdoen van nog meer ervaringen en het aangaan van nieuwe uitdagingen hier.

Madelief

Geen dag hetzelfde


In het werk komen ze verschillende uitdagingen tegen, zoals het bewaken van overzicht en het beheren van hun tijd. Gelukkig hebben ze een hecht team van medewerkers om hen te ondersteunen bij deze uitdagingen. Ze voelen zich enthousiast en dankbaar voor de afwisseling in hun werk en de kans om te werken met klanten die vol passie bezig zijn voor hun vereniging.

Madelief: “Omdat je met veel verschillende mensen en projecten werkt is er veel variatie in mijn werk bij MEO. Ik vind dat het allerleukste, er is nog geen dag hetzelfde geweest!”

Sandra: “Wat mij veel energie geeft is te weten dat we werken met al die klanten, die geen winstoogmerk hebben. Ieder probeert met veel passie voor de verenigingen waar zij bij horen, er het beste van te maken. Wat ik ook heel tof vind, is de goede sfeer die op kantoor heerst. Iedereen mag zichzelf zijn en blijven, en die positiviteit is heel prettig!”

Verschil maken


Madelief en Sandra zijn vastbesloten om het verschil te maken voor de klanten van MEO!

Madelief: “Ik denk dat wij met een frisse blik kunnen kijken naar alle huidige processen. Verbeterpunten signaleren en oppakken en zo werken aan een sterke klantrelatie.”

Sandra: “Ik kan verandering maken voor de klanten omdat ik heel veel wil leren en dat ook best snel kan doen. Ik wil graag snel in alle processen en klanten duiken, hierdoor doe ik meteen heel veel en maak ik ook wel eens foutjes. En juist van die foutjes heb ik nu al veel geleerd. Communicatie en samenwerking staan bij mij hoog in het vaandel.”

Madelief en Sandra hebben beide ambitieuze toekomstplannen op het gebied van werk en carrière bij MEO. Madelief hoopt binnen het bedrijf nog veel te leren en daarmee bij te dragen aan de groei van MEO. Sandra wil graag groeien in haar rol als Projectcoördinator en samenwerken met collega’s van verschillende achtergronden. Ze wil haar klanten goed leren kennen en een belangrijke rol spelen in het bedrijf.

Madelief en Sandra