Ledenadministratie

Wilt u op de hoogte gehouden worden?

We vertellen u graag waar we mee bezig zijn. Ontvang de laatste ontwikkelingen in uw mailbox.

Kan ik u helpen?

Heeft u vragen met
betrekking tot ledenadministratie?
Dan help ik u graag verder.
E-mail: romy@wijzijnmeo.nl
Tel. (072) 511 49 67

Secretariaat

De leden zijn het bestaansrecht van een patiëntenorganisatie; de goede band met hen staat dus altijd voorop. Dit maakt een zorgvuldige omgang met hun gegevens, betrouwbaar factureren en bereikbaar zijn dus méér dan noodzakelijk. Deze administratieve opgave betekent echter ook dat minder capaciteit beschikbaar is voor de kerntaken van uw organisatie.

Het ontzorgen van het bestuur

Wij verzorgen voor u de intake van nieuwe leden. Bij bestaande leden voeren we mutaties uit, zoals wijziging van adres of bankrekeningnummer. Tijdens kantooruren zijn we voor uw leden telefonisch bereikbaar, zodat we algemene vragen kunnen beantwoorden. Bij meer specifieke vragen verwijzen we door naar de juiste persoon of naar het bestuur. We houden de algemene e-mailbox bij en verzorgen de facturatie van onder meer de contributie, zowel digitaal als via acceptgiro. We werken met diverse systemen; we bieden een overstapservice als u uw huidige administratie over wilt zetten. Liever uw huidige systeem behouden? Ook dat is in overleg mogelijk.

Patiëntenorganisaties een extra laag tarief

Wij leveren deze dienst in samenwerking met PGOsupport – dé landelijke netwerkorganisatie voor patiënten- organisaties. Hiermee bieden we u ondersteuning, terwijl u ons helpt om onze maatschappelijke doelen te bereiken. Dankzij de samenwerking met PGOsupport kunnen we de administratiediensten tegen een extra laag tarief bieden; we berekenen de kosten per lid.

Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze laatste projecten

Vereniging Ouders Overleden Kind
Vereniging Ouders Overleden Kind
Angst, Dwang en Fobie stichting
Angst, Dwang en Fobie stichting