skip to Main Content

Mylan

Geneesmiddelenproducent Mylan neemt geen genoegen met een tweede plaats, maar wil met zijn producten als Betadine en Dermatix bovenaan in Google’s zoekresultaten verschijnen. MEO is de online-marketingpartner die dat voor elkaar krijgt.
Mylan

Het resultaat

Een bezoekersstijging én een kostendaling dankzij slimme advertenties.

De aanleiding

Bovenaan in Google
door effectieve advertenties

Nummer 1 in Google voor een hoge productbekendheid.

Voor een hoge productbekendheid, wil Mylan bij relevante zoekopdrachten als eerste resultaat in zoekmachine Google verschijnen. Hiervoor was aanvankelijk een ander online-marketingbureau ingeschakeld. Vanwege de uitgebreide dienstverlening, is Mylan in 2018 overgestapt op de online-marketingdiensten van MEO.

De oplossing

Gerichte advertentiecampagnes

Voor verschillende producten hebben we gerichte acties ondernomen. Zo is met een advertentiecampagne in Google het aantal websitebezoekers voor Prioderm met 42% gestegen.

De Google-campagne voor Naloc heeft 30.000 extra bezoekers opgeleverd, terwijl de kosten per klik gehalveerd zijn. De campagne voor Betadine heeft, met een zeer klein advertentiebudget, in de eerste maand 36 % extra bezoekers opgeleverd.

Back To Top