skip to Main Content
Eerste Ad Grants Certified Professional Van Nederland

Eerste Ad Grants Certified Professional van Nederland

MEO eerste Ad Grants Certified Professional van Nederland

Google heeft MEO als eerste Nederlandse partner benoemd tot Ad Grants Certified Professional. Met het Ad Grants-programma van de zoekmachine wordt aan non-profitorganisaties $ 10.000,- gratis advertentiebudget beschikbaar gesteld. MEO beheert dit budget voor diverse organisaties.

Organisaties kunnen hun positie in Google verbeteren door te bieden op zoektermen, zodat hun advertenties bovenaan de zoekresultaten verschijnen. Hoewel dit Google geld oplevert, heeft het bedrijf er ook belang bij dat de gebruiker relevante zoekresultaten ziet. Google stelt daarom maandelijks gratis advertentiebudget aan non-profitorganisaties beschikbaar, zodat ze zich staande kunnen houden binnen het commerciële geweld.

Op basis van onder meer onze specialistische kennis, de kwaliteit van de resultaten die we voor onze klanten behalen en het belang dat wij aan de doelen van non-profitorganisaties hechten, heeft Google ons benaderd om toe te treden tot de Ad Grants Certified Professional , een initiatief dat eind juli gelanceerd is.

Specialistische kennis delen

Als Ad Grants Certified Professional worden we opgenomen in de Certified Professionals Community. Hier wordt specialistische kennis gedeeld door andere gecertificeerde organisaties die minimaal tien accounts beheren. We krijgen exclusieve toegang tot het Ad Grants-team van Google om kennis met elkaar te delen en zo het niveau van het programma verder te verbeteren. Ook worden we opgenomen in de Certified Professionals Directory, zodat non-profitorganisaties weten dat de kwaliteit van onze dienstverlening aan een hoge standaard voldoet.

Joost van der Burght van MEO vertelt: “We zijn ontzettend blij met deze certificering. We zijn er van overtuigd dat het Ad Grants-programma van enorme waarde is voor onze klanten, leerlingen en medewerkers. We investeren continu in de kennis op de werkvloer. Dat Google dit ook is opgevallen, is dan ook een mooie kroon op ons werk.

“Op deze manier krijgen leerlingen en medewerkers de mogelijkheid unieke kennis op te doen en zelfs invloed uit te oefenen, waarmee ze hun positie op de arbeidsmarkt na hun traject bij MEO enorm versterken. We zijn dan ook ontzettend gemotiveerd om verder bij te dragen aan de ontwikkeling van het programma en zowel onze klanten als onze medewerkers daarvan mee te laten profiteren. Door hierin te investeren, denken wij nog veel meer een verschil te maken.”

Back To Top
Vraag nu jouw gratis exemplaar aan van het fonkelnieuwe MEO Magazine
  • Interviews met MEO'ers
  • Artikelen over samenwerkingen, zoals met Dopper en de Nederlandse Vereniging voor Autisme
  • Kijkjes achter de schermen
  • … en nog véél en véél meer!